Kantin Hospital

     Assalamualaikum , hari ini saya ingin mencereitakan pengalaman saya makan di Hospital Besar Shah Alam, Selangor . Saya ingin bercakap tentang suasana, makanan yang disediakan dan keadaan kantin di sini . Baru-baru ini saya ada mencuba makan di Kafeteria Hospital Besar Shah Alam.

     Pelbagai kaum boleh dijumpai . Serta , menu makanan juga enak-enak kelihatan . Tentang harga makanannya sudah tentu jauh lebih murah dari makan di luar . Terdapat beberapa kedai kecil di sini dan makanan yang lazat antaranya , nasi berlauk , mee jawa, Mee goreng , Nasi goreng, Meehun Goreng, dan macam macam lagi. 

     Sekitar tempat hospital ini sangat bersih membuatkan diri juga selesa . Kebersihan dan layanan yang baik mungkin salah satu cara mereka untulk menjaga kebersihan untuk orang orang yang berada di Hospital Shah Alam, 

     Seterusnya, di kafeteria ini juga ada menyediakan bilik makan untuk pekerja-pekerja di Hospital Shah Alam, ruang kafeteria agak besar untuk dimakan oleh pesakit-pesakit ataupun pekerja-pekerja yang berada disitu, disini juga menyediakan khidmat layan diri untuk mengambil makanan kesukaan anda,.

   Disini saya ada menangkap beberapa gambar tentang Kafeteria di Hospital Besar Shah Alam.



Pintu Masuk Utama Kafeteria

Tempat Mengambil Makanan Yang Disediakan 


 Ruang Makan Yang Disediakan


 Counter Untuk Membuat Pembayaran


 Ruang Makan Pekerja Yang Disediakan


 Tempat untuk Membuat Pesanan 


Ruang Makan Yang Disediakan

Comments

Popular Posts